eerste dag in ghana - Reisverslag uit Accra, Ghana van Pim Smit - WaarBenJij.nu eerste dag in ghana - Reisverslag uit Accra, Ghana van Pim Smit - WaarBenJij.nu

eerste dag in ghana

Blijf op de hoogte en volg Pim

20 April 2014 | Ghana, Accra

Heey iedereen,
Eerste nacht in ghana gehad en heerlijk geslapen!
T is hier heerlijk weer!
Ik word zo opgehaald om geld te halen en een simkaartje
ik heb vannacht in een hostel geslapen maar wordt zo naar mijn gastgezin gebracht. Ben erg benieuwd.
Ik laat als het lukt morgen nog even wat horen.

Groetjes

  • 23 April 2014 - 22:46

    Bart Smit:

    Hoi Kerel,
    Helaas nog steeds geen internet, dus nog
    geen fotos.
    Gelukkig hebben we wel tel contact en mooi te horen
    dat je het naar je zin hebt!
    Ben heel benieuwd naar je verhalen en foto's!
    Heel veel plezier en maak er wat moois van!
    Dikke kus Pa

  • 24 April 2014 - 17:33

    Bart Smit:

    Ik had al gereageerd, maar kan t niet meer vinden. Dus nog n keer.
    Top dat je het naar je zin hebt en leuk die foto's. Zien we nu eindelijk waar je zit.
    Kun je ook aangeven waar je slaapt, of zijn dat die containers?
    Verder uiteraard wat foto's dat jij aan het werk bent, want eerder geloven we dat natuurlijk niet.
    Hoe is t eten ? (foto!!).
    Ook wat foto's uit de kroeg.
    Nou kerel maak er wat moois van!
    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pim

Actief sinds 16 April 2014
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 5031

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: