nog in Nederland - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Pim Smit - WaarBenJij.nu nog in Nederland - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Pim Smit - WaarBenJij.nu

nog in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Pim

16 April 2014 | Nederland, Sneek



Hallo allemaal,
Zoals de meeste waarschijnlijk al weten vertrek ik zaterdag naar Ghana!
Ik ben al hard bezig met de voorbereidingen! Ik probeer zoveel mogelijk op deze blog te schrijven maar het Internet is daar schaars, dus ik die mijn best!!

Groetjes pim

  • 19 April 2014 - 22:57

    Joan:

    Hè kerel,
    Je eerste dag zit er op. Je hebt net laten weten dat je geland bent. We zijn erg benieuwd naar je eerste indruk. Geniet pim!!
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pim

Actief sinds 16 April 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 5033

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: