na een paar dagen - Reisverslag uit Accra, Ghana van Pim Smit - WaarBenJij.nu na een paar dagen - Reisverslag uit Accra, Ghana van Pim Smit - WaarBenJij.nu

na een paar dagen

Blijf op de hoogte en volg Pim

24 April 2014 | Ghana, Accra

Ik heb nu eindelijk internet na heel veel goede! Heb vandaag mijn 2de werkdag gehad! het werk is super leuk maar wel zwaar in de brandende zon. we gaan elke avond even wat drinken in de kroeg wat erg gezellig is! Ik heb foto's geplaatst van de school die we nu aan het bouwen zijn, de kinderen die daar rondlopen en mijn gastgezin zusjes!

  • 24 April 2014 - 21:06

    Rommy:

    Lieve Pim, leuk om te zien hoe het daar toegaat. Fijn voor je dat het daar goed gaat. Ik zal je blijven volgen en heel veel liefs nog uit Italië. Dikke kus Rommy

  • 25 April 2014 - 12:52

    Carola:

    Hey Pim,

    Ik vind het zó stoer van je dat je deze stap genomen hebt! En wat fijn dat je positief klinkt, dat is heerlijk om te horen! Ben benieuwd naar je ervaringen over eten, de cultuur, het werk en je mede vrijwilligers.

    Geniet, geniet, geniet je doet daar fántastisch werk! En uhhh... hoe krijg ik de fotoos te zien?

    Big hug, Carola

  • 25 April 2014 - 12:56

    Carola:

    Oepsss.......... fotoos gevonden! Is nog heel wat te renoveren aan de school :-) wat zit er achter die blauwe soort garagedeur? Is dat je huis :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pim

Actief sinds 16 April 2014
Verslag gelezen: 749
Totaal aantal bezoekers 5036

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: